Elismerést – és megtakarítást – hozott a DDC-nek a CIP Program
Az ország legjobb PR-tevékenységeit bemutató versenyén, a PR Excellence Awardon (PREXA) ismerték el a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Folyamatos Fejlesztési Programját (CIP), amely a FERLING PR-ügynökség támogatásával jött létre. A program 2021-es megújulása óta töretlen népszerűségnek örvend a DDC-s munkavállalók körében.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által létrehozott PREXA pályázaton szakmai és objektív szempontok szerint értékeli a zsűri a Magyarországon megvalósított PR-aktivitásokat. A DDC és a FERLING „Köszönjük, hogy kapcsol!” fantázianevű pályázatát a legmagasabb, arany fokozatú elismerésben részesítette a szakmai zsűri!
„Minden kolléga véleménye számít!”
Ez a mondat mutatja be leginkább a CIP programot. A vállalat 2016-ban csatlakozott anyavállalata, a Heidelberg Materials által létrehozott CIP programhoz, hogy javaslattételi lehetőséget biztosítson munkavállalói számára. A program 2021-től kezdve a régi céloknak megfelelve, de megújult keretek között folytatódik.
A kezdeményezéssel a DDC célja, hogy platformot biztosítson a kiaknázatlan dolgozói tudásbázis érvényesüléséhez, a megszerzett ismereteket beépítse a mindennapokba úgy, hogy az növelje a vállalat teljesítményét és járuljon hozzá a dolgozói elkötelezettség megerősítéséhez. A CIP indulása óta több száz javaslat érkezett a résztve- vőktől, szellemi és fizikai területről egyaránt. A Váci és a Beremendi Cementgyárban, valamint a Beton- és a Kavicsüzletágban dolgozó munkavállalók 2022-ben több mint 400 ötletet küldtek be a program keretében. A tavalyi évben megvalósult ötletek közel 200 millió forint megtakarítást eredményeztek.
Évtizedes együttműködés gyümölcse
A DDC és a FERLING együttműködése 2008-ban kezdődött, az elmúlt 15 év alatt pedig számos közös projektet valósítottak meg, amelyek közül több is szakmai elismerésben részesült. Ilyen a CIP program is, amelynek menedzselésében a kezdetek óta aktívan részt vesz az ügynökség.
(fotó: MPRSZ)