Lapszámok

2023. augusztus XXXI. évfolyam IV. szám

A DDC váci irodaházában ülésezett a Magyar Marketing Szövetség

A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) váci irodaházában ülésezett június 13-án a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata, amely egyfajta platform- ként szolgál azoknak a márkáknak és vállalatoknak, amelyek szem előtt tartják a fenntarthatóság elveit. 

A tagozat célja, hogy felhívják a marketingszakemberek figyelmét a fenntarthatóságra és a környezeti hatásokra. Küldetésük, hogy a rendszeres üléseken lehetőséget biztosítsanak a tagoknak a szakmai információk gyors és hatékony elérésére, a kapcsolattartásra és a pozitív gyakorlati példák megismerésére. A DDC is azzal a céllal csatlakozott a Zöld Tagozathoz, hogy közös erővel fogják össze azokat a vállalkozásokat, amelyek tenni szeretnének egy fenntarthatóbb jövő érdekében. Az alapítói pozíció mellett a DDC kommunikációs vezetője, Guth Zoltán alelnöki szerepet is betölt a Zöld Tagozatban.

Közösen egy fenntarthatóbb jövőért
A júniusi kihelyezett ülés során a tagozat munkatársainak Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója mutatta be a vállalatot, azután pedig Guth Zoltán kommunikációs vezető beszélt a DDC társadalmi felelősségvállalási programjáról. Ezt követően fenntarthatósággal és klímaváltozással kapcsolatos szakmai előadásokat hallgattak meg a résztvevők dr. Hunyadi Mátyás okl. humán-ökológus és Fazekas Endre okl. élelmiszeripari mérnök-közgazdász előadásában, majd betekintést nyertek a Sejcei Mészkőbánya és a Váci Cementgyár működésébe is.

(fotó: MMSZ)