Lapszámok

2023. február XXXI. évfolyam I. szám

A LAFARGE májustól új névvel lesz jelen a magyar piacon

A LAFARGE Cement Magyarország Kft. egy újabb mérföldkőhöz érkezett a fenntarthatóság felé vezető úton: 2023. május 1-jétől Holcim márkanévvel és új arculattal folytatja tovább tevékenységét. Az új Holcim brand vizuálisan is megerősíti a vállalat körkörös gazdaságban és a fenntartható építési megoldások terén vállalt úttörő szerepét.

A LAFARGE Cement Magyarország Kft. fenntarthatósági célkitűzése, hogy 2050-re a Királyegyházi Cementgyárban megvalósuljon a nettó zéró emisszió, azaz a nettó szénsemleges működés. Ennek érdekében az elmúlt években már több mint 4,5 milliárd forint értékben valósított meg környezetvédelmi beruházásokat, amelyek következtében mostanra közel 90%-ban tudja kiváltani a fosszilis tüzelőanyagokat alternatív tüzelőanyagokkal. A gyártástechnológia zöldítése mellett a termékportfólióját is fejleszti: 2022 őszén jelent meg a magyar piacon egy új innovatív, zöld termékkel, a CEM II/B-LL 32,5 R, ECOPlanet fantázianevű cementtel. A zöld úton haladva a LAFARGE idén egy újabb mérföldkőhöz érkezett: a nemzetközi vállalatcsoport új identitásához csatlakozva idén májustól Holcim márkanév alatt értékesíti tovább cementtermékeit a magyar piacon.

A Holcim Csoport globális célja a teljes szénsemlegesség elérése, amelynek megvalósítása a körkörös gazdaságban rejlik. Ez inspirálta az új vizuális megjelenést, amely hűen tükrözi a cég értékeit és szakmai célkitűzéseit. Az új névhez kapcsolódó arculat színvilága a természeti értékeinket jelképezi, betűtípusa az úttörők merészségét, formavilága és a végtelen jel pedig a körkörös szemlélet végtelenségét szimbolizálja.

„Az új márkanévvel és annak vizuális megjelenésével még jobban kifejezhetjük elköteleződésünket a körkörös gazdaság megvalósítása iránt, amely a 2050-re kitűzött karbonsemlegességi cél elérését szolgálja. A körkörös gazdaság mozgatórugójaként tovább ösztönözzük az újrahasznosítást és a környezettudatos működést minden tevékenységünk vonatkozásában. Az új brand azt is megmutatja, hogy teljes mértékben elkötelezettek vagyunk az épített jövő fejlődése iránt, amelynek középpontjában az emberek és a bolygónk áll” – ismertette Hoffmann Tamás, a LAFARGE Cement Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A vállalat céljai, tevékenysége és termékei továbbra is változatlanok. Cégünk a jövőben is folytatja környezettudatos szemléletformálását célzó kampányait és továbbra is kiváló minőségű és környezetkímélő cementtermékeket biztosít a hazai építőipar számára, amelyek májustól fokozatosan az új Holcim márkanév alatt lesznek elérhetők, az eddig használt fantázianevek (STANDARD, EXPERT, SUPER és ECOPlanet) megtartásával. „Innovatív technológiánkkal és cementtermékeinkkel továbbra is a környezettudatos gondolkodást és a körkörös gazdaságot kívánjuk megvalósítani és egy fenntartható jövőt építeni” – tette hozzá Hoffmann Tamás.

A vállalatcsoport fenntarthatóság és körkörösség terén vállalt úttörő szerepét szimbolizálja a 2023. január 15-én útjára indult „The Ocean Race” elnevezésű globális vitorlásverseny, amelynek keretében a Holcim vitorlása, a „Go Circular” a Föld körbehajózásával hívja fel a figyelmet az innovatív, körkörös építészeti megoldásokra és a jövőbe mutató, fenntartható építészetre.

(fotó: LAFARGE)